2010. április 29., csütörtök

Grábóc
















Minitalálkozónk volt kedden, nem voltunk csak négyen. A szokásos négyen, most már mondhatjuk, hogy rendszeresen kirándulunk tavasszal. Az idén Szálka és Grábóc volt a cél. Nem lakom messze Grábóctól, de még nem voltam arra. Megint megyőződhettem arról, micsoda kincsek, micsoda értékek vannak, amikről még nem is igen hallottam. Szerb Ortodox templom és kolostort láthattunk. Egy kedves vezetőnk is volt, aki röviden elmondta a templom történetét is. Ami még jobban meglepett, hogy nem is laknak ott már szerbek, mégis nagyon szépen rendben tartott gondozott az egész. Évente egyszer van búcsú, akkor van igazi élet ott. Most a nyugalmat, a csendet élveztük, és megnéztük a gyönyörű templom belsőt. Van régi temető is, de oda most nem mentünk fel. Készítettem pár képet, megmutatom, és ha valaki teheti, ne hagyja ki, látogasson el Grábócra, és ne hagyja ki a Szálkát sem. Szálka környéke is nagyon tetszett. Köszönöm a kirándulást, a lehetőséget azoknak, akik ezt lehetővé tették nekem:-))

2 megjegyzés:

  1. Jolimama ! akkor most Ti vagytok a négyek bandája ?
    Nagyon szép helyen jártatok !

    VálaszTörlés
  2. Igen:-) Ráadásul most voltunk negyedszer:-)
    Igen, nagy élmény volt.

    VálaszTörlés