2010. május 10., hétfő

A találkozó








A barátság kertje A barátságot mondhatjuk egy kertnek, melybe e sok-sok kis magot elültethetsz. Kedvesség és nevetés a locsolás, s a szeretet lesz a kinyíló virág. Türelem, megértés, gyengéd figyelem napsütésnél jobban melegítenek. Így nem hervad a szeretet virága, s aki ültette, örökké csodálja.

2006-ban nyitotta a topikot Hazyboszi-Gabcika, amit kérésére 2006. augusztusa óta én igyekszem összetartani:-))
Minden évben találkozunk. Megmutatom találkozóink képeit.
Ez az idézet, amit betettem HStefitől kapott emléklapon volt. Szerintem benne van minden.
Nekem nagy öröm, ha együtt láthatom a "csibéimet", újakat, régieket. Nagyon sok barátság szövődött ezek alatt az évek alatt. Sok új technikát tanultunk meg együtt.
Köszönöm ezt a szép napot Mindenkinek.
Szeretettel gondoltam azokra, akik sajnos nem lehettek velünk, bízom benne, hogy a következőre sikerül eljönniük.
Külön megemlítem Ircsit, aki Erdélyből, 640 km-t utazott, hogy találkozhassunk Vele.
Sajnos voltak, akik betegség miatt nem tudtak ott lenni, Nekik mielőbbi gyógyulást kívánok, hiányoztak.




2 megjegyzés:

  1. Nagyon jól éreztem magam, kár hogy messze még a jövő május.

    VálaszTörlés
  2. Az még messze van, de ősszel megint szeretnék itt Tamásiban egy találkozót szervezni:-)

    VálaszTörlés