2010. június 26., szombat

Hajócsipke /frivolitás/


Elkészültem egy újabb kereszttel.

7 megjegyzés:

  1. Hasonló van nekem is, ez is nagyon szép !
    Ha elkezdett virágozni a kaktuszod akkor már remélhetőleg megszokta az új helyét.
    Úgy látszik a növényeknek jó ez a számunkra szokatlan időjárás, nekem is sikerült három orchideámat virágzásra bírni.

    VálaszTörlés
  2. Ez nem egészen olyan, mint a Tiéd. Nekem is nagyon tetszik.
    Lehet, hogy most eltaláltam a helyét az erkélyen, ezentúl mindig oda fogom tenni, ahol most van.
    Nekem is van orchideám, az idén kaptam. Most nem virágzik, de nagyon szép. Majd meglátom, sikerül-e megőrizni. Szeretném.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép munka:))

    Az én első orchideám kb. fél évvel az elvirágzás után kezdett újból hajtani.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép ez a kereszt! Megkérdezhetem, honnan van a minta? Még sose láttam!

    VálaszTörlés
  5. Csipkelelkű! Egy kereszt alapján készítettem, ami alap volt, ha kéred, az elkezdett keresztet beszámozva elküldöm, képben.

    VálaszTörlés
  6. Hú, igen, Jolimama, kérem szépen! És köszönöm előre is! Eddig talán ez a legszebb csipkekereszt, amit láttam.
    itt az emailcímem: csipkelelku@gmail.com

    VálaszTörlés