2010. július 8., csütörtök

Eddig m ég nem kaptam egyszer sem díjat, örülök neki, köszönöm szépen Survivornek

Mit is kell tenni ilyenkor:

Megköszönni, kitenni a logót, belinkelni az adományozót, tovább adni 7 másik blogozónak, az ő oldalukat is belinkelni, s üzenetet hagyni arról, hogy díjaztam őket.

Miután rengeteg általam látogatott és kedvelt blogkészítőnek van már ilyen díja, elképzelhető, hogy a most küldött díj, akár az ötödik is lehet. Remélem, ezért viszont nem haragszanak majd meg rám.

S az is kell még, hogy írjak magamról 7 dolgot:

1. Szeretem az embereket, a barátságot.
2. Nem szeretem a békétlenséget, a gyűlölködést, lehetőleg elkerülöm...
3. Örömet szerez, ha segíthetek.
4. Szeretem a szép zenét, szeretem a verseket. Sokszor az érzéseimet nem tudom leírni, de a versek elmondják helyettem.
5. Érdekel a kézimunka, többféle technikája, amit szívesen meg is tanulok.
6. Jó érzés tudni, hogy egy nagyon összetartó csapat "tyúkanyója" lehetek.
7. Első helyen nekem mindig a család, a gyerekeim és unokáim vannak.

Akiknek tovább adnám, megjegyzés nélkül, azért, mert szeretem, elismerem őket, a tudásukat, emberségüket.

1. Csipkelelkü
2. Piszke
3. Szera
4. SZIRANSZKI
5. Csipkeherceg
6. Kicsianya
7. Fpárduc


7 megjegyzés:

  1. Köszönöm Jolimama! Én még nem kaptam ilyen díjat!
    Fpárduc

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy, bár nem hiszem, hogy mostanában érdemelnék ilyen díjat.... eléggé hanyagolom a kreatív dolgaim. De most legalább kaptam egy löketet, hogy belehúzzak, és elővegyem a horgolótűm, meg a fonalaim. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Jolimama, köszönöm szépen! Igaz, hogy mostanában kaptam hasonlót, de hogy lehetne ilyesmiért haragudni! Megtiszteltetés, és köszönöm még egyszer. (Úgy látm, van a díjazottak között olyan, akinél még nem jártam, szétnézek náluk is!)

    VálaszTörlés
  4. Jaj, még annyit akartam, hogy most nincs sok időm, de hétfőn mindenképpen kiteszem a blogra a díjat!
    Annyira örülök!

    VálaszTörlés