2010. augusztus 22., vasárnap

Tegnap kedves vendégeim voltak. Kicsianya és Párja jöttek el hozzám. Örültem Nekik és jó volt beszélgetni.
Kicsianyától egy fantasztikus ajándékot kaptam, meg is mutatom, egy gyönyörű csipkekendőt. Most már nekem is van csipkekendőm, még ha nem is én kötöttem:-))

Kaptam Tőle még egy gombóc fonalat, éppen olyan színű, amit nagyon szeretek.

Sétáltunk is egyet kedvenc helyem a Parkerdőben. Férje a fényképezőgép másik oldalán volt:-))
Kicsianya, Kicsiapa, köszönöm ezt az együtt töltött pár órát:-))

3 megjegyzés:

  1. Kellenek ezek a ráérős, egymásra figyelős beszélgetések is ám! :)De mennyire...

    Most legalább megtudtam a kendő sorsát, amire Kicsianya a blogjában még csak rejtélyes utalást tett. XD

    Szép, szép, szép (úgy mint szép ajándék, szép kendő és szép barátság :)

    VálaszTörlés
  2. sSzép hónap és ősz kezdet egy kedves találkozás

    VálaszTörlés