2011. augusztus 7., vasárnap

Tamási 2011. 08.06

“A barátság oka nem lehet véletlen, sem az egymásra utaltság. Még kevésbé az azonos világnézeti beállítottság vagy politikai célkitűzés. A barátság oka egyedül a barátság maga.” (Wass Albert)

Mint most már harmadik éve, tegnap ismét találkoztunk. A tavaszi nagytalálkozó után, most már egy őszi is:-))
Sajnos a nagy távolság miatt ide kevesebben tudnak eljönni, de a távol lévőket is szeretettel emlegettük.
Egy újabb bizonyítéka, hogy milyen sok barátunk van, szívesen vagyunk együtt, jó érzés látni az örömet Mindenkin.
Sajnos erről a képről hiányzik zsófimamája-Gabi, és az Ő Zsófikája és valai74-Csilla, akik később érkeztek.
Köszönöm, hogy eljöttetek, szép napom volt:-))
Jövőre Veletek - ha lehet, még többen - ismét itt találkozunk:-)


Ajándékaim, de hiányzik róla egy telefontartó, de benne lakik már a telefonom, lemaradt a fényképezésről
KZsuzsó "kézimunkája" ami a fazékban végezte:-)) Boldog tulajdonosa lettem egy fóliahegesztőnek, amit már nagyon rég szerettem volna. 

3 megjegyzés:

  1. Kedves Jolimama!
    Jó látni Benneteket! Biztos nagyon jól sikerült ez a tali is! Üdvözletem küldöm mindenkinek!

    Szeretettel: Andi

    VálaszTörlés
  2. Öröm látni a csoportképet:-) Sajnálom hogy nem lehettem ott de azért én is szép helyen jártam a hétvégén:-) Remélem jövőre veletek lehetek majd! :-)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm ezt a szép napot neked és hogy annyit dolgoztál azért hogy jól érezzük magunkat.Nagyon nagyon jó volt. Hívtalak! A terítőt amit kaptál, én is horgolom.Nagyon szép.puszillak.

    VálaszTörlés