2011. szeptember 17., szombat

Babacipőcske:-)

10 megjegyzés:

  1. These are so beautiful! Gorgeous! Is it your own pattern?

    VálaszTörlés
  2. Michelle nem saját minta, itt található, amiről készítettem.:-))


    http://s3.images.www.tvn.hu/2011/09/17/14/25/www.tvn.hu_50110faf0a7831d7cabb37460eb72ddb.jpg

    VálaszTörlés
  3. Ez valami csoda!
    Miért kell ilyen messze lakni?
    Gratulálok! Gratulálok!

    Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
  4. Vera, csak 80 km:-) Talán majd késő ősszel el tudsz jönni.

    VálaszTörlés
  5. Ó de kedves!

    És ez kié lesz?

    VálaszTörlés
  6. Ennek nincs gazdája, csak körülöttem hála Istennek annyi kisbaba érkezik, vagy fog érkezni, hogy "megkívántam" az elkészítését valami babának valónak:.-)
    Az biztos, hogy nagy öröm lenne egy kisbaba jövetele a családban:-)

    VálaszTörlés
  7. Olyan csodálatos !
    Van még mit gyakorolni, hogy ilyen csodát alkossak én is egyszer.

    VálaszTörlés
  8. Thank you so much!!! These are really lovely and I think I could make this pattern! I love the green ribbon too.

    VálaszTörlés
  9. Kedves Jolimama!

    Csodaszép! :)
    Meg szerettem volna nézni az eredeti mintát (a linket). Jól van bemásolva?

    VálaszTörlés
  10. http://s3.images.www.tvn.hu/2011/09/17/14/25/www.tvn.hu_50110faf0a7831d7cabb37460eb72ddb.jpg?htr=1

    Kedves Edit!
    Próbáld meg ezt a linket bemásolni.
    Nekem az is megnyílt.
    Örülök, hogy tetszik a kiscipő:-)

    VálaszTörlés