2012. január 29., vasárnap

Egy kis vidámság, az első húsvéti tojás




10 megjegyzés:

  1. Jolimama, te soha nem hagyod utolsó percre a készülődést. Épp, hogy vége a Karácsonynak, te máris a Húsvétra készülsz. Csodállak, hogy mindezekre van figyelmed.
    Gyönyörű lett a tojás!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Mindkettőtöknek:-)

    VálaszTörlés
  3. Meseszépek! A lepke.......csodás tavaszi színekkel....a tojás.....gyönyörű fehér motívumaival.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy meglátogattál:-)

      Törlés
  4. Ez a lepke pazar! kerestem a mintát de hiába.... másik kérdésem a fonal hozzá... hol szerezted be.... ma próbáltam ilyesmit venni de nem sikerült...

    hiába aki tud az tud.... gratulálok... kiváncsi leszek mi lesz a következő.... szegfűvel mi van??????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://www.janeeborall.freeservers.com/butterfly3D.pdf

      Ezen a linken megtalálod:-) Feladja a leckét, de nagyon tetszett.
      A fonalat talán már 2 éve, hogy vettem, akkor még lehetett kapni, sajnos azóta nem találok én sem, és ha igen, az pedig elég drága. Külföldi oldalakon láttam ilyet.
      Hogy mi lesz a következő: egy kis nyuszi, és tojásokkal próbálkozok.
      A szegfű még vár sorára, csalódtam benne kicsit, de azért nincs elfelejtve. Majd lefényképezem és megmutatom. Nekem nagy lett.

      Törlés
  5. Jolimama! Csak szájtátva néztem ezt a gyönyörűséget, vagyis gyönyörűségeket!!!! Irtó ügyes vagy, kalapom emelem, elismerésem,.... Még mindig a látvány hatása alatt vagyok !!!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm megtaláltam... majd... a szegfűnél mondtam akkor hogy dög unalmas és nagy....ha marokba veszem nem tudom becsukni a tenyerem... jó nagy...Az ilyen fonalak után fáj a szívem... rendelni különböző okok végett nem fogok...szép napot!

    VálaszTörlés
  7. Most látom nem jó helyre írtam... bocs.......

    VálaszTörlés