2012. február 22., szerda

Amik már elkészültek



12 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek, Már a fórumon is megcsodáltam, de itt jobban látszik:-) Nekem a nyuszisak tetszenek a legjobban. Ennyire szereted a húsvétot?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szeretem a jelentése miatt.

      Meg szeretem látni, ahogy válogatnak a gyerekek a tojások között:-)) gyűlnek az emlékek Nekik is, ezekről IS biztosan eszükbe fogok jutni.

      Törlés
  2. These are BEAUTIFUL! What lovely work you do!!!

    VálaszTörlés
  3. bellissime. Mi piace molto la decorazione con i coniglietti.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon vidám, tavaszi színek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, megidézem a tavaszt:-) A piros még hiányzik, remélem, hogy nem sokáig.
      Éppen nincsen itthon piros cérnám, majd a jövő héten.

      Törlés
  5. Valóban igaz, itt jobban látni a tojásokat... Szépek ezek a díszek...nagyon ügyes vagy...én meg egy egy darabbal elbibelödök napokig... TE meg csak úgy ontod a szebbnél szebb dolgokat!!!Majd ha belejövök....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd ha már annyi ideje bíbelődsz velük, így van ez, végig kell járni az utat.
      Sok tanulni valóm van nekem is, de igyekszem:-)
      Élvezem a játékot a csomókkal, ívekkel:-)
      Aztán van úgy, hogy tojás helyett gömb lesz:-) Nem baj, lesz Karácsony idén is.

      Törlés
  6. Nagyon szépek !
    jólesik egy kis szín a szürke tél után.

    VálaszTörlés
  7. Kedves Jolimama!

    Szeretnék érdeklődni, hogy készítesz-e eladásra is csipkéket?Engem egy frivolitás kereszt érdekelne.

    VálaszTörlés