2012. február 19., vasárnap

Egy nap

Egy idő után az ember a születésnapján elgondolkodik, visszatekint. Ezt tettem én is, sok már az emlék. Jók és rosszak, örömteliek és szomorúak egyaránt.
Megnőnek a gyerekek, felnőnek az unokák, felvetődik a kérdés, mi is a feladat, amiért élni kell. Mindig azt szerettem volna, hogy biztos háttér legyek, hogy tudják, mindig számíthatnak rám. Amíg ketten voltunk, addig könnyebbek voltak ezek a napok, az együtt emlékezés, még tervezni is könnyebb volt a holnapot.
Most már ahogy múlnak az évek, úgy érzem, megfordult a helyzet. Ahogy régebben én figyeltem a lépésüket a gyerekeknek, lassan úgy érzem, már Ők figyelnek rám. Gondoskodó, féltő szeretettel kísérik napjaimat is, ha nem is együtt élünk, tudom, hogy csak egy szó, és valaki biztos rövid időn belül itt van nálam. Jó ezt érezni, öröm figyelni az unokák  életének alakulását, és hogy mindig szívesen jönnek hozzám.
Jó lenne, ha tudhatnám, a gyerekeim is érzik, hogy a család, a testvérek is ezt érzik, hogy bármi történik, nincsenek egyedül? Remélem, hogy igen.
Szombaton ismét összejött a család, egyik fiam és az én születésnapom, Lányom és egyik unokám névnapja alkalmával. Szép nap volt, jó volt megint együtt lenni.
Kaptam ajándékokat is, amit szeretettel választottak nekem, a gyerekek is saját készítésű kis apróságokkal köszöntöttek. Olyan aranyos, ötletes kis rajzok, mindet megőrzöm, egy dossziéban.


Hihetetlen, hogy mi mindenre emlékeznek a gyerekek. Nem is gondolná az ember. Kaptam egy ajándékot az egyik unokámtól. Nem gondoltam volna, hogy ez is az emlékei közé tartozik:-)



Nagyon örültem az ajándékoknak is, de azért a legnagyobb öröm az volt, hogy együtt lehettem a Családommal, megölelhettem Őket, és jókat beszélgettünk.
Bízom benne, hogy még lesz több ilyen születésnap, ahol együtt lehetünk.

7 megjegyzés:

  1. Még nagyon sok szép születésnapot kívánok! Mellé rengeteg kellemes emléket....

    VálaszTörlés
  2. Isten éltessen kedves Jolimama!

    VálaszTörlés
  3. Buon compleanno! Auguri infiniti.

    VálaszTörlés
  4. Boldog születésnapot kívánok! :)

    VálaszTörlés
  5. Mégis csak sikerült összejönni... gratulálok én is....
    Micsoda szép ajándékokat kaptál.... lehet hajócskázni a sok szép fonalból...

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen a jókívánságokat mindenkinek:-)

    VálaszTörlés