2012. augusztus 5., vasárnap

Hajócsipke/frivolitás babacipő

Elkészítettem már egy cipőcskét, aminek a mintáját a neten találtam. Azóta is sokat foglalkoztatott a gondolat, hogy csinálok egyet - magamtól. Bő két heti munkám eredménye, sok bontás és sok újrakezdés után. Tudom, vannak benne hibák, magas a felsőrész, de ebből már ki tudok alakítani egy még jobbat.
Ott kezdem, hogy a talpát mindenképpen horgolni fogom. 
Most azonban kicsit félre teszem, elfárasztott:-) Minden tiszteletem az új mintákat tervezőké, hihetetlen sok munka lehet benne.
Sajnos, rajzolni nem tudok, fázisfotókat készítettem.


8 megjegyzés:

  1. These baby shoes are stunning and it's amazing that you designed them yourself! You are so talented (and patient)!! I hope the parents of this baby appreciate all the fantastic work you have done. Thse will be a family heirloom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves szavakat köszönöm, örömet szereztek.
      Köszönöm.:-) Jolimama

      Törlés
  2. Nagyon gyönyörű munka.
    Gratulálok neked.

    VálaszTörlés
  3. Irtó helyesek lettek, szerintem megérte a fárdozás:)

    VálaszTörlés