2012. augusztus 4., szombat

Szeretem a felhőket


4 megjegyzés:

  1. Óh, igen a felhők fölött mindig kék az ég,s valami földöntúli nyugalmat áraszt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rád gondoltam, hiszen észre kell vennünk a sötét szélén feltűnő fényt . . . .

      Törlés
  2. Kedves Jolimama!
    Nagyon bölcs vagy,csodálom nyugalmadat és szelídségedet.Köszönöm a blogomba írt bátorító szavaidat.Úgy érzem nagyon messze vagyok én még mindettől.Hosszú-hosszú éveken keresztül csak a hit tartotta bennem az erőt,de ma már ez is kevésnek tűnik, sajnos szkeptikus vagyok a túlvilággal kapcsolatban.
    Nem látszik mindebből kifelé sok minden,hiszen teszem a dolgom,útjára indítom a Nagyfiamat az önálló Életben ,gondoskodok a férjemről ,sőt a 89 éves apósomról is,ha kell a lelküket ápolom...

    VálaszTörlés
  3. Érdekes pillanat! Jó kép lett! :)

    VálaszTörlés