2012. szeptember 26., szerda

Hópelyhek




Az első csillagok:-) Történetük is van. 2010-ig nyúlik vissza. Akkor találkoztam először olyan csillaggal, aminek a közepe gomb. Ezek voltak azok.
Ezek is nagyon tetszettek, de már akkor gondoltam, milyen jó lenne, ha lehetne valami ilyen közepet kapni.
Nemrég  ebben a blogban  láttam meg először. Érdeklődtem, hogy hol lehet venni. Olyan kedves volt Sue, hogy küldött nekem ilyen közepeket, mert ahol vette, onnan nem szállítanak Magyarországra.
Ma kaptam meg a levelet, ezek voltak benne:-)
Nagyon- nagyon köszönöm, örömet szereztél vele:-) Hamarosan ki is fogom próbálni, hogy én mit tudok készíteni belőlük.

Miután láttam ezeket a közepeket, fórumos társam elkezdte keresni, hogy nem lehet-e kapni valahol. Sokfélét talált, az első képek ezekből kettő:-)
Ez nagyon szép nap volt, hogy országhatárokon túl is összeköt bennünket a blog világa, vannak segítőkész emberek.



6 megjegyzés:

  1. Szia Jolimama!

    Nagyon szép közepeket kaptál, már én is szemeztem hasonlóval. Majd egyszer valami gombbal biztos kipróbálom :)
    Az első két hópehely is nagyon szép persze, de én még örülnék neki egy kicsit, ha igazit nem látnék egy darabig.
    Nóri

    VálaszTörlés
  2. itt láttam hasonlót: http://www.tat-ology.com/

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett... Szép közepeket kaptál... Már jó ideje nézegettem a hópelyheket.... de majd ecccccer kész lesz az is...

    VálaszTörlés
  4. Those are so beautiful and I am glad you showed them!!! :)

    VálaszTörlés