2012. október 15., hétfő

Az utóbbi időben készültek:-)






8 megjegyzés:

  1. Ez a szív nagyon érdekes...............A kereszt gondolom nem nagy kihívás Neked...Mindig találsz valami újdonságot!Szép napokat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kicsi kereszt nem volt nagy kihívás, ezzel a középpel nekem tetszik is. A nagy azért kanyaradik erre-arra:-) Nincsen hozzá rajzom, de párat már csináltam belőle.
      Nekem ez a kedvencem:-)
      A szív pedig nem nehéz. Van rajza, de nekem jobban segített a kész munka. Elküldjem?

      Törlés
    2. Tudod... "Ide nekem az oroszlánt is"
      csodálkozom magamon milyen hörcsögös lettem........Igen kérem szépen....És hogy ... nap nem múlhat el csomók nélkül.. ezt sem hittem volna....
      Szép hétvégét!
      /Most én is keresztet csinálok /

      KÖSZÖNÖM előre is...

      Törlés
  2. Ha jól látom a felső kereszt nekem is megvan :-)
    Tőled nekem !
    A többi is szép !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, jól látod:-)
      Szívesen készítem ajándéknak is.

      Törlés
  3. Your crosses are really great!! :)
    And I love the hearts!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretem a sziveket:-)
      Hamarosan indulni fog a levél:-)

      Törlés