2012. december 16., vasárnap

Kisbabára várva

:-))

5 megjegyzés:

  1. Még sokat kell várni?
    Szép lett.
    Szeretem ezt a kis cipőt én is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, hogy nem, minden nap várható:-)
      Ezt a kis cipőcskét még a saját gyermekeimnek is kötöttem, a legfiatalabbaknak, majd az unokáknak. Nagyon szeretem én is.

      Törlés
  2. Nagyon szépek... Ilyenkor mindig eszembe jut, milyen sok kis holmit kötöttem.... igaz sem volt? oly rég volt...

    VálaszTörlés
  3. Az idő múlik, eljön majd, hogy ismét köthetsz, horgolhatsz babaholmikat:-)

    VálaszTörlés
  4. Hát............ az nem mostanába lesz.... Ádám most 15 éves csak.... Ő annyira nem szerette , /inkább tán az anyukája/ a kötött dolgokat...A fiamnak meg nem volt más.... Még a nadrág is sokáig kötött volt... Sírt mikor lecseréltük farmerre...Amig meg nem nősült csak kötött puloverei voltak... felnőtt korára is szerette amiket készítettem...most meg megveszik....

    VálaszTörlés