2013. február 16., szombat

Névnapra

Lányomnak és unokámnak készítettem névnapjukra:-)



8 megjegyzés:

  1. Csoda szépek, én is szeretnék hasonlót készíteni! Megengeded hogy elkészítésem én is?
    Erika

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszik, természetesen csináld meg:-) Sajnos nem én terveztem, kicsit változtattam csak rajta. Örülök, hogy elkészíted:-)

    VálaszTörlés
  3. Szép lett! Egész jól bele jössz a gyöngyös részébe is... Gondolom ezeket sem keményíted...
    Itt is Boldog szülinapot kívánok sok szertettel!!Jó ünneplést!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek lettek az ajándékaid!

    VálaszTörlés
  5. Jolimama, ezek a fehér ékszerek gyönyörűek, lehetnének menyasszonyi ruha kiegészítők is!
    Erzsi

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett Mamikám, gratula

    VálaszTörlés
  7. Very elegant white set!!! :)
    Nice necklace! :)

    VálaszTörlés