2013. március 9., szombat

Az elmúlt pár hétben engem is elért a betegség. Hála Istennek most már jól vagyok. Remélem, pár évre letudtam megint:-)
Eleinte még kézimunkázni sem tudtam, de azért készült 1-2 apróság.
Két kis dobozka, szeretem csinálni, kipróbáltam másik köztessel is, sajnos a 4-es már elfogy. Igyekszem próbálni, mert igény lenne rá:-)


Szeretem Jane munkáit, ahogy a dobozkákat, ezt is Nála találtam:-)





Kincső unokám itt volt nálam, és ígéretemet betartva, elkezdtük tanulni a horgolást:-)
Nagyon ügyes és nagyon szorgalmas. Örülök, hogy Ő is szereti a kézimunkát, lesz folytatás:-)

2 megjegyzés:

  1. Csodásak ezek a dobozok!!! az unokához is gratulálok. :)

    VálaszTörlés
  2. Your grandson looks like he is concentrating very hard! Gorgeous boxes! Glad to hear you are feeling better!

    VálaszTörlés