2013. május 1., szerda

Ismét medál

Mára is jutott egy kedvenc:-)


10 megjegyzés:

  1. Fú de szép! Következő feladat, hogy meg kell tanulnom beledolgozni ilyen izéket a munkába. Egyelőre dunsztom sincs, hogy hogy lehet, de én is akarom!!! :) Csodaszép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-)) Ez nem olyan nehéz. Arra kell figyelni, hogy olyan köztest vegyél, ahol vannak lukak, na, azokkal kapcsolod, mintha azok pikók lennének. Gyönyörűséges köztesek vannak, de amelyik ilyen szép, mint ez, azok bizony nem olcsók és sok esetben még rájön a postaköltség is.

      Törlés
  2. Már jó néhányszor megnéztem.... nagyon szép lett... Ügye nem a fényképezőgép csalt, mert ez sokkal világosabb? vagy csak tűnik?Nekem ez a szín összeállítás jobban tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Igen, ez egy másik szín volt:-)
      Nem vagyunk egyformák, nekem pl. a kereszteket inkább csak fehérben készítem, de sok helyen láttam már színesben, azok is nagyon szépek, a Tiéd is:-)

      Törlés
    2. Én is készítettem fehérbe is, igaz nem ezt a mintát.... Majd ez is elkészül fehérbe is.....

      Törlés
  3. Absolutely gorgeous!!! That would be my thread!!! I love the colors!!! :)
    Your design is great!!! :)

    VálaszTörlés