2013. június 30., vasárnap

Végre






elkészült a kendőm:-) Már régebben elkezdtem, de nem akart olyan lenni, amilyenre szerettem volna.
Az elmúlt napokban szükségem volt olyan munkára, ami lefoglal, eltereli a gondolataimat. Akkor jutott eszembe ez a kendő, elővettem hát. 
Sokat próbálgattam milyen legyen, hogy beburkolózni is tudjak vele.
A kezdését átalakítottam,  szálhúzással levettem a kezdeti jó pár sort, amit igyekeztem úgy befejezni, hogy kisimuljon. Próbálkozásaimnak meg lett az eredménye, szépen ráborul a vállamra.
Szóval ez lett belőle, boldog vagyok vele, megérte a sok bontás-kötés:-)


8 megjegyzés:

  1. Milyen szép lett! Egy ilyen cikk-cakkos nekem is tervben van (csak,hát a többit se használom). :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig milyen jók hűvös estéken:-)

      Törlés
  2. Nagyon szép lett! Nekem eddig csak meleg kendőim vannak, tervezek egy kis könnyű nyárit is, ha befejezem a topom, már nem sok van hátra, de babrás nagyon.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A topod közben már lassan el készül:-)
      Nagyon jók a könnyű kendők is, ez olyan kettő közötti:-)

      Törlés
  3. Ez nagyszerű lett! És micsoda furfanggal alakítottad ki:-)Szívből gratulálok!
    Épp a pesti-vásárhelyi rohanásban lévén alig vettem észre Szedit elmúlását... Azért legalább gyújtottam gyertyát, küldtem fohászt érte... Megkerestem egyszer Dújvárosban járván. Szegényt csak akkor hívtam föl, mikor már ott voltam. Fogadott, nagyon kedvesen mindent megmutatott, felpakolt mintákkal engem is... Sokunknak hiányzik - pótolhatatlan...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, ez most valóban olyan, amilyet mindig szerettem volna.

      Szedit már sajnos nem velünk osztja meg keze munkáját:-( Sokunknak van szép emléke Róla, mosolya feledhetetlen. Nagyon hiányzik.

      Törlés
  4. Nagyon szép lett, Jolimama! Puszillak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:-) Találkozunk Tamásiban?

      Törlés