2013. október 18., péntek

Angyalkáim

Az eltelt idő alatt sem tétlenkedtem:-) Angyalkák készültek.  Ezek saját tervezések, és van olyan amit már régebben, de van, amit most csináltam. Még a legelsőt is megcsinálom és akkor teljes lesz a kollekcióm:-)
Persze volt több, amin közben változtattam, kicsit másképp csináltam meg, de az alapok ezek voltak. Ha meglesz ez is, együtt is megmutatom majd:-)
Szóval ezek készültek:







Nézegettem egy horgolós kis aranyos angyalkát, már tavaly is terveztem, megpróbálom hajócsipkére átdolgozni.

Ilyen volt:





Ilyen lett:-)




1 megjegyzés:

  1. Kedves Jolimama! Ámulattal nézem a csodálatos hajócsipkés dolgaidat! Emelem kalapom! Sajnálom, hogy én ezt nem tudom csinálni, de szeretném nagyon az biztos. Remélem egyszer majd én is mutathatom, hogy mire jutottam ez ügyben, de sajnos még nekifogni sem tudom hogyan kéne. Addig is sok-sok ilyen gyönyörűség elkészítéséhez kívánok erőt, egészséget!!! Hajni

    VálaszTörlés