2013. október 8., kedd

Ők hárman és egy kereszt:-)

Új cérnát próbáltam ki, 15-ös, de a régebbinél keményebb, sodrottabb, megcsináltam belőle az angyalkámat, kicsit nagynak találtam. Aztán a régebbi 15-ösból is megcsináltam, valamivel kisebb lett, de gondoltam, játszok kicsit a csomókkal:-) Nagyon tetszik az eredmény. Azt hiszem, ez a forma lesz a kedvencem:-)



Nézegettem a neten, szembe jött velem egy kereszt, köztessel. Nagyon tetszett és még ilyen köztesem is volt, hát megcsináltam. Az eredeti gyönggyel volt díszítve, de nekem így gyöngy nélkül, jobban bejön. Kordonettből csináltam, nem igazán lett kedvencem hajócsipkéhez. A csúszása miatt.





Egy kedves fórumos társam kérdezte, hogy horgolással lehet-e használni ezeket a közteseket. Kipróbáltam, ilyen lett:-)


5 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek!
    Meghatott az előző bejegyzésekben a lobogó láng és a megjegyzés.
    Így érzem én is, bár nem a társamat vesztettem, de valóban bánatomban csak a jóra emlékezem.

    VálaszTörlés
  2. Jolimama, újból csodákat műveltél, a horgolós hópehely egészen gyönyörű lett:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek! Ezt ma találtam, eszembe jutottál: http://www.pinterest.com/cfowler22/tatting/

    VálaszTörlés
  4. Most láttam a fórumon, már az újabb angyalkákat is megmutattad.Akkor jutott eszembe, hogy itt voltam, de nem írtam...Mit mondjak.... nagyon szépek.... Hú nagyon tetszenek, most még csak aggitálom magam, hogy jó lenne készíteni... A kereszt is szép lett!
    A horgolt csillag KÍVÁLLÓóó, szuper...

    VálaszTörlés