2014. február 23., vasárnap

Az elmúlt héten készültek

A hét elején Piroska, kedves kézimunkás társam, akit én igyekeztem bevezetni a hajócsipke készítésébe, meg kell mondjam, sikerrel, nagyon szépen dolgozik,  és kért, hogy csináljak babasapkát, mert babalátogatásra készül.
Az Aviatrix sapkát választotta. Két méretet csináltam belőle, hogy mindenképpen jó legyen:-)
Ilyen lett. Sajnos csak az egyiket fényképeztem le.


 Van egy technika, amit nagyon szeretnék megtanulni, a Celtic, amit én a bujtatósnak nevezek. Kaptam hozzá egy volt topiktársamtól hozzávaló eszközt. Kipróbáltam, ilyen lett. Vannak  hiányosságok, de az enyém:-)

4 megjegyzés:

  1. :) Ugyanilyen sapkát kötöttem én is a legjobb barátnőm kisfiának, aki 13-án született, csak kék színben. A blogra nem tettem fel, mert meglepi lesz, ha megyünk látogatni ajándékba visszük majd. Kicsit féltem nekiállni, de olyan jó leírása volt, hogy elsőre sikerült :) Jó ez a bújtatós, végül mi lesz belőle?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó leírása van, egyedül a rövidsornál kelektkező lyuk eltüntetése dolgoztatott meg, még amikor az elsőt csináltam, az a fordít, teker,fordít teker nem nagyon jött össze. Aztán a Barkánál megtaláltam és máris érhető volt a dolog:-)
      Ma szólt, aki vi9tte babalátogatóba, hogy nagy volt az öröm, mert ilyet még nem is láttak és a méret is jó lett:-)

      A bújtatott eredetileg egy medál. /Szégyenlős smaili/ Az a középső gyöngy beillesztése nem az igazi. Ez marad az első darabok dobozban:-) Majd lesz jobb is:-))

      Törlés
  2. Nekem nagyon tetszik, citerás lányaink hajába készítek hasonlót, csak horgolva, olyan jól mutatnak hasonlók a fonott tincsek között! Fülit is csináltam, de még ki kell keményítenem, hogy szépen álljon (szintén horgolva van, vékony cérnával).

    VálaszTörlés
  3. Majd kukucskálok, biztos szépek a horgolt kiegészítők is, különösen vékony cérnából:-)

    VálaszTörlés