2014. február 20., csütörtök

Azért készült ez+az:-)

Az utóbbi hetekben sem tétlenkedtem, készültek munkák. 

Sajnos Kincső elveszítette a sapiját, Neki kötöttem egy másikat, sajnos, már ugyanolyat nem tudtam, mert nem volt annyi maradék. Szerencsére találtam egy nagyon hasonló fonalat itthon, amivel meg tudtam kötni, kevés csíkkal a régi fonalból.


Legkisebb unokámnak készült ez a baglyos sapi, sállal, nagyon örült neki:-)


Pár kokárdát csináltam hajócsipke technikával, közeledik március 15-e.

 
A végére hagytam az elmúlt idő legkedvesebb munkáját, a két rózsafüzért, amit most 20-as cérnából csináltam. Az egyik meglepetés ajándék lesz egy nagyon kedves topiktársamnak. Már útban van Felé:-)
Mivel kék a kedves színe, ezért készült kékből. Remélem, hogy örülni fog neki, szeretettel készült.


Közeledik Húsvét ünnepe, terveim már vannak, neki lehet kezdeni:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése