2014. február 20., csütörtök

Születésnap

Hétvégén megint ünnepelt a Család. Két névnap és 2 születésnapot. 18-án G. fiam születésnapja, és Lányom és legidősebb unokám névnapja.

17-én pedig az én születésnapom, egy kerek, szép évforduló. 70 éves lettem. Elment idő, szinte még én magam sem hiszem el.
Ha visszagondolok az eltelt évekre, nagyon sok szép történt velem. Boldog vagyok a gyerekeimmel, unokáimmal. 
Még tudok örülni a szép kézimunkának és kedvem van elkészíteni is. Sok tervem van még, szeretném még megélni, hogy dédunokám szülessen.
Szeretném, ha sokáig nem kellene rászorulnom mások segítségére és élvezni tudjam a baráti találkozásokat, örülhessek azoknak, akik eljönnek hozzám.
Sok kedves ajándékot kaptam, most megmutatom a virágaimat és a szép vertcsipke köszöntőt, amit egy kedves fórumos társamtól kaptam, akik messziről is eljöttek a férjével, hogy itthon köszöntsenek meg.


4 megjegyzés:

  1. Utólag is boldog születésnapot kívánok! :) Isten éltessen mindenkit, aki az utóbbi napokban ünnepelt!

    VálaszTörlés
  2. Most látom a nagy napot! Isten éltessen sokáig, adjon erőt, egészséget! Csak nem KZsuzsó volt a látogató?
    Most az Önkéntes Néprajzi Gyűjtő Szakosztálynak segítek honlapot és postaládát gondozni - ez innen a távolból is megy:-) Ritkán nézem a Fórumot - nem megy minden...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, és igen, KZsuzsóék jöttek el hozzám:-)

      Törlés