2014. március 9., vasárnap

Húsvétra hangolódva




9 megjegyzés:

  1. Egy szóval... gyönyörűek...Tálat még sosem készítettem...Tojás díszek is, le a kalappal kategóriába tartoznak...Tálat hogy keményítetted? gondolom rendes keményitővel...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:-) Ha kéred a mintáját, elküldöm:-) Nem nehéz, Eredetileg füllel van, de én jobb szeretem anélkül.

      Keményíteni - mivel a kosarat muszáj - MissTexivel csinálom, higítás nélkül.

      Törlés
  2. Igen ... kérem és köszönöm.... A keményítőről... miután ezt ajáltad , ezt használtam, de hamar megsárgult tőle az angyalkám és a csillag...sőt merem mondani hogy randa lett tőle... Vagy régi volt a keményítő...

    VálaszTörlés
  3. Kedves Jolimama!

    Gyönyörűek a munkái :)

    Én még csak most ismerkedem a frivolitással. Inkább a tűs változat áll a kezemre, de a babatűt vastagnak ítélem a 10-es fonalhoz. :(
    Rendeltem készletet az ebay-ről, de sajnos nem jött meg a csomag

    Megkérdezhetem, ezek a csodák tűvel, vagy hajócskával vannak készítve?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Csilu! Én hajócskával készítem. Van ugyan egy készletem tűből, szintén az ebay-ről származik, de nem tudtam megbarátkozni vele.
      Ha nem kaptad meg a rendelésedet, reklamálj, meg fogják küldeni. Volt már ilyen eset.

      Hajócska tanuláshoz szívesen adok segítséget, írjál a email-címemre, küldök jó videókat. Hidd el, h ogy nem nehéz, nekem könnyebb, mint a tűvel:-) De sokan írták, hogy Nekik meg könnyebb tűvel, de ott tényleg fontos a tű és fonal megfelelő mérete.

      Törlés
    2. Kedves Jolimama!

      Köszönöm, ha segít :)
      Sajnos az emailcímét nem találtam a Outlook nem működik a gépemen. :( De én megírom az enyémet, megnézném a videokat, ha lehet :)
      eeddoo64@freemail.hu

      Törlés
    3. Köszönöm szépen, megkaptam, a linket :)

      Törlés
  4. Your lace bowl is so wonderful!!! :) And such beautiful eggs!! :)

    VálaszTörlés