2014. július 18., péntek

Horgolt felső

Unoka kérésre elkészült ez a horgolt pulcsi, igaz, hogy ez a próba, mert fogalmam sem volt, h ogy mekkora, meg hogyan kell csinálni, ezért vékony felvetőből meghorgoltam. Talán a kicsi Lilikének jó is lesz:-)
Most vastagabb felvetőből elkezdtem, mert nagyon tetszett Kincsőnek, és az unokáiért mit meg nem tesz az ember.
Szerencsére van hozzá videó, mert a rajzon nem tudtam eligazodni, mintha nem is az lenne:-)
Szóval folytatás következik. Ez pedig ilyen lett.
http://img2.indafoto.hu/2/1/142171_27d416f9dafaf0d621bfe869561f88ba/21419091_05c42c6c0cbeb3020a538588bbf2a7cd_xxl.jpg

3 megjegyzés:

  1. This is absolutely gorgeous!!! Lucky, lucky grandchild!

    VálaszTörlés
  2. Tisztelt Jolimama! Nagyon szépek a munkái! Hasonló mintázatú felsőrészt régen kimentettem én is, de sajnos a készítési minta nincs meg ezért nem tudom elkészíteni. Ha megtenné és elküldené a privát címemre az elkészítési mintát, nagyon megköszönném! Az email cím: rejt 27@freemail.hu. Előre is köszönöm! További sok erőt kívánok minél több ilyen gyönyörűség kerüljön ki a kezei közül!

    VálaszTörlés