2014. október 25., szombat

A négy angyalkám


13 megjegyzés:

  1. Bámulatosan szépek, mint mindig !

    VálaszTörlés
  2. Megállíthatatlanul jön a Karácsony! :-)

    VálaszTörlés
  3. Van egy kis elmaradásom, a rózsád gyönyörű szép...Nekem szinátmenetes kék van, lehet hogy a minta azonos, de nem vagyok biztos benne, de ez álomszép...
    Az angyalkáid természetesen szépségesek mint minden munkád... a kisérő angyalkák is...azt már le is mentettem... csak még a csomókat nem tudom...olyan kis guszták...
    Tudod, én szívesen olvasok kis infokat is... bár lehet hogy mindig ugyan azt a fonalat használod, de hogy hány centi..és hasonló...
    Szóval... drága Jolimama ügyes vagy...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Vera! Adós maradtam a méretekkel.
      1-es 8 cm, 3-as 9 cm, 2-es, 4-es 8,5 cm.

      Törlés
    2. köszönöm... a kisérők is nagyon szépek...

      Törlés
  4. Csodásak az angyalkáid ! Gratulálok !
    Milyen fonalból készítetted őket?
    Tűvel, vagy hajócskával dolgozol?
    Minden munkádat megcsodálok, nagyon szépek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mamika, én hajócskával csinálom, és Manuela15 cérnával. :-)

      Törlés
    2. Nekem nem megy a hajócskával, egész délután csak kukába készítek, mindig elcsúszok a banánhéjon:-S

      Törlés
    3. mamika! Írjál levelet nekem, próbálok segíteni videóval, hogy eltűnjön az a banánhéj.
      mami7090 kukac gmail. com

      Törlés